Påsken

Jag och David gick till mamma och firade påsk idag. Någon påskmat blev det inte, vi åt tacos och godis istället men imorgon ska vi till Davids föräldrar och då blir det nog mat á la påsktradition. Vi ska sova över med och tanken är att jag ska öva dressyr på söndag förmiddag. Nästa vecka ska jag tävla med en av unghästarna. Det är ingen stor tävling och det blir inget avancerat alls utan det är för att hästen ska få lite erfarenhet. Den 12:e maj blir det hoppning och det blir i samma stuk. Ska bli riktigt roligt!


Fick piss-off av mamma som jag har sprayat på mina skor som vår katt har pissat på... Hoppas det fungerar. Får säga att det är RIKTIGT jobbigt att ha en inomhuskatt, så jobbigt att jag funderar på att inte ha honom kvar. Han ska ideligen klösa på allt förutom sin klöspelare och ibland sätter han sig på skohyllan och klöser på skorna eller så ställer han sig upp och klöser på jackorna. Så fort jag stiger innanför dörren börjar han skrika som fan med. Vet inte vad han vill. När man kastar iväg saker som han ska hämta så springer han bara halva vägen, vänder, springer tillbaka till mig och skriker igen. Jag förstår att han börjar bli rastlös men jag börjar tappa mitt humör. SUCK, varför släpper vi inte bara ut honom? Förstår inte varför David är så emot det ...

Kommentarer
Postat av: Hayley

Vad skönt, för sånt kan ju bli lite tjatigt. Behöva skrubba skor och grejer ;)



Hehe vi ska inte heller äta någon "riktig" påsk mat idag. Det blir ugnspannkaka! :D

2012-04-07 @ 11:23:12
URL: http://hayleys.se

Kommentera inlägget här:

Men jag vill inte ha:
-Reklam
-Spam
-Hjälpa dig i någon tävling
-Eller ha kommentarer som "Hur är det med dig idag?".

Allt sådant kommer raderas.

Anonyma, spydiga kommentarer är rätt korkade eftersom jag kan ta reda på vem du är.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0